Kraj

PKO BP prowadzi kampanię i rozdaje samochody

PKO Bank Polski przygotował kampanię promującą ofertę depozytową w formie konkursu, w którym do wygrania jest pięć samochodów osobowych Ford...

PKO Bank Polski przygotował kampanię promującą ofertę depozytową w formie konkursu, w którym do wygrania jest pięć samochodów osobowych Ford Fiesta.

Akcja pod hasłem “Twoje pieniądze Cię nagrodzą” potrwa do końca br. Aby wziąć udział w konkursie, klient musi skorzystać przynajmniej z jednego produktu: lokaty terminowej 3+3, trzyletniej polisy strukturyzowanej WIG20 lub polisy Solidna Stopa 2 (to półtoraroczne ubezpieczenie grupowe na życie i dożycie w PZU Życie SA z zyskiem 4,1 proc. w skali roku), i zgłosić propozycję hasła promocyjnego. Zwycięskie hasła zostaną ogłoszone 5 lutego 2010 r. na stronie internetowej banku.

Akcja wspierana jest kampanią w radiu (Radio Zet, RMF FM, Program III Polskiego Radia, Tok FM, Radio PiN, RMF Classic) oraz w internecie (portale: Onet, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, serwisy finansowe: Bankier, Money, Egospodarka, Comperia, serwisy społecznościowe, np. Nasza-klasa.pl). W promocji wykorzystywane są także plakaty, ulotki z kuponami promocyjnymi oraz naklejki wielkoformatowe w witrynach oddziałów banku.

Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały przygotowane przez agencję Testardo Gram. Kampanię internetową przygotowała agencja Hypermedia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia. (MB)