Kraj

Unilever szykuje największą od lat kampanię Knorra

Unilever Polska planuje na I kwartał 2010 r. największą od lat kampanię reklamową dla marki Knorr - wynika z naszych...

Unilever Polska planuje na I kwartał 2010 r. największą od lat kampanię reklamową dla marki Knorr – wynika z naszych informacji. Działania mają obejmować: telewizję, prasę, outdoor, internet i materiały POS. Kampania ma nawiązywać do planowanej akcji promocyjnej Knorra. Będzie ona prawdopodobnie polegać na premiowaniu nagrodami zakupu nowości, które w ostatnim czasie wprowadzono pod marką Knorr (np. Bulionetka, Fix Danie na dziś – Kebab z sosem czosnkowym) itp.

Do czasu zamknięcia tego wydania DS “MMP” przedstawiciele Unilevera nie odpowiedzieli na nasze pytania.

Przypomnijmy, że Unilever w zakresie kreacji dla Knorra pracuje z agencją Lowe GGK, a przy planowaniu i zakupie mediów – z Media Direction OMD. (BG)