M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Autorzy internetowego serialu kryminalnego "Zaginione.pl" liczą na sponsorów

Serwis Dzienny | 2 grudnia 2009, 06:45

Spółki V2Media (grupa ARBOinteractive) oraz TakeFive przygotowują produkcję internetowego serialu kryminalnego pt. "Zaginione.pl". Będzie to opowieść o dwóch przyjaciółkach, które...

Spółki V2Media (grupa ARBOinteractive) oraz TakeFive przygotowują produkcję internetowego serialu kryminalnego pt. "Zaginione.pl". Będzie to opowieść o dwóch przyjaciółkach, które zaginęły w tajemniczych okolicznościach. Śledztwo prowadzone wspólnie z internautami ma wyjaśnić zagadkę ich zniknięcia. Serial "Zaginione.pl" składać się będzie z 36 kilkuminutowych odcinków emitowanych trzy razy w tygodniu (trzy sezony, każdy po 12 odcinków). Premierę pierwszego sezonu przewidziano na wiosnę 2010 r.

- "Zaginione.pl" to pierwszy polski serial internetowy wykorzystujący social media jako podstawowe narzędzie komunikacji i element fabuły. Widzowie mogą na własną rękę śledzić tropy serialowe i szukać poszlak w internecie. Mogą też zamieszczać na stronie serialu własne teorie oraz na bieżąco wpływać na rozwój akcji - opisuje Marcin Olszewski, dyr. zarządzający V2Media Polska.

Projekt uwzględnia również obecność reklamodawców. Poza brandingiem playera serial oferuje możliwość pokazania marki w użyciu, a także uczynienia z niej jednego z bohaterów fabuły. Za sprzedaż reklam w serialu "Zaginione.pl" odpowiada sieć V2Media.

Autorzy projektu przygotowali pakiet sponsora głównego oraz dwóch sponsorów uzupełniających. Jak mówi Marcin Olszewski, wycena będzie przeprowadzona z potencjalnym klientem indywidualnym, a uzależniona będzie od pożądanej przez niego obecności marki lub produktu w serialu i jego wpływu na fabułę. Pakiet główny wyceniony jest na co najmniej kilkaset tysięcy złotych. Według Olszewskiego pozyskanie przynajmniej jednego sponsora powinno umożliwić realizację projektu.

Przypomnijmy, że sponsorami serialu internetowego "Citylajf.pl" wyprodukowanego przez dom mediowy Mindshare Polska byli jego klienci: LG Electronics i Mazda, a sponsorami serialu internetowego "N1ckola" wyprodukowanego przez Agorę i A2 Multimedia - firma Hasbro (producent gier planszowych), Microsoft Polska, Polkomtel oraz Samsung Electronics Polska (ich produkty pojawiły się jako product placement w serialu). Mindshare zapowiadał produkcję drugiej części "Citylajf.pl" w przyszłym roku. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,