Kraj

Nutricia wprowadza do oferty nową kategorię

Nutricia Polska wprowadza do swojego portfolio nową kategorię produktów pod marką BoboVita - Jogurcik Malucha. To pasteryzowany jogurt - mleczny...

Nutricia Polska wprowadza do swojego portfolio nową kategorię produktów pod marką BoboVita – Jogurcik Malucha.

To pasteryzowany jogurt – mleczny posiłek dla dzieci i niemowląt. Przeznaczony dla dzieci powyżej 6. miesiąca życia. Dostępny jest w trzech smakach: łagodny banan, soczysta brzoskwinia i pachnąca truskawka (po 9. miesiącu).

Przez pierwsze tygodnie sprzedaży Jogurcik Malucha oferowany jest w promocji 3+1. Planowana cena detaliczna produktu to ok. 8,99 zł za 4 kubeczki.

O nowości Nutricia Polska informuje w kampanii reklamowej obejmującej prasę. Uzupełnieniem tych działań jest kampania internetowa odsyłająca do strony www.bobovita.com.pl.

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa, kreację reklam przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Zakupem mediów internetowych zajął się dom mediowy ACR, a działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications. (BG)