Kraj

SP!N COMMUNICATIONS NIE BĘDZIE OBSŁUGIWAĆ KONKURSU EFFIE

Agencja public relations Sp!n Communication, należąca do grupy BBDO, nie będzie ostatecznie obsługiwać tegorocznej edycji konkursu efektywności reklamy EFFIE Awards,...

Agencja public relations Sp!n Communication, należąca do grupy BBDO, nie będzie ostatecznie obsługiwać tegorocznej edycji konkursu efektywności reklamy EFFIE Awards, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR). Rozpoczęte i planowane przez Sp!n Communications działania nie będą kontynuowane (agencja podjęła współpracę z organizatorami konkursu w maju br.). Dorota Więcko-Snarska, account manager Sp!n Communications, twierdzi, że przyczyną rozwiązania umowy z SAR-em były “różnice w postrzeganiu możliwości realizacji tego projektu, ponieważ stowarzyszenie liczyło na natychmiastowe efekty działań PR, natomiast agencja była zdania, że na rezultaty jej pracy trzeba trochę poczekać, a te bedą na pewno długofalowe”. Z kolei Paweł Kastory, przewodniczący komitetu organizacyjnego EFFIE, powiedział, że “agencja wykonała tę część projektu, którą jej powierzyliśmy, ale ponieważ w pewnych sprawach nie mogliśmy się porozumieć, dalsze obowiązki powierzyliśmy agencji PRisma Communications, należącej do grupy McCann-Erickson”. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że organizatorzy polskiej edycji EFFIE nie byli zadowoleni z jakości usług zaoferowanych przez Sp!n Communications. Według Kastorego wybór nowej agencji był podyktowany także tym, iż Chris Dorsey, dyrektor generalny McCann-Erickson, jest odpowiedzialny w ramach SAR za organizowanie gali EFFIE. “Wybierając agencję PR, wybieramy ją spośród tych, które w jakiś sposób pracują na rzecz EFFIE. Ze Sp!nem było podobnie” – dodaje Kastory. (AMS, PR)