Kraj

Dariusz Rzontkowski i Tomasz Nowak dyr. kreatywnymi Walk The Line

Dariusz Rzontkowski, wcześniej dyrektor kreatywny w TBWA i G7, a ostatnio partner w agencji Fat Baby, przechodzi do Walk The...

Dariusz Rzontkowski, wcześniej dyrektor kreatywny w TBWA i G7, a ostatnio partner w agencji Fat Baby, przechodzi do Walk The Line jako partner. Obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego odpowiedzialnego za wszelkie działania ATL prowadzone przez agencję. Z kolei Tomasz Nowak, dotychczas dyrektor kreatywny agencji Tequila i Peppermint, w Walk The Line będzie nadzorował prace zespołów kreatywnych prowadzone w zakresie BTL.

Do Walk The Line dołączył także Marcin Bobrowicz na stanowisko senior art directora. Bobrowicz pracował wcześniej m.in w agencjach Tequila oraz Ogilvy. Dodatkowo dział kreacji Walk The Line wzmocni David Racchi, Australijczyk, który przez ostatnie 7 lat pracował w Hiszpanii, m.in w agencji F33.

Do czasu zamknięcia tego wydania DS MMP nie udało nam się ustalić, kogo w Walk The Line zastąpili czterej ww. nowi pracownicy agencji. (AMS)