Kraj

Firma ARBOmedia uruchomiła biuro sieci Behavia w Czechach

Firma ARBOmedia Polska uruchomiła w Czechach biuro Behavii, czyli sieci reklamy internetowej targetowanej behawioralnie. Kieruje nim Petr Dobroslavek pracujący dotychczas...

Firma ARBOmedia Polska uruchomiła w Czechach biuro Behavii, czyli sieci reklamy internetowej targetowanej behawioralnie. Kieruje nim Petr Dobroslavek pracujący dotychczas w biurze reklamy serwisu CSFC.cz.

Oddział w Czechach to drugie – po polskim – biuro tej istniejącej od roku sieci. Jak podają jej przedstawiciele, Behavia to pierwszy podmiot w Czechach oferujący internetową reklamę targetowaną behawioralnie. Sieć w Czechach zrzesza 40 witryn, m.in.: Ceskatelevize.cz, Ct24.cz, Epravo.cz, Kosmetika.cz, Gamepark.cz i Znamylekar.cz. Według przedstawicieli Behavii jej zasięg w Czechach wynosi 3 mln internautów.

W Polsce sieć współpracuje z ponad 650 witrynami o łącznym zasięgu 14 mln internautów miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2009 r.). Szefem projektu jest Grzegorz Sławatyński. Sieć wykorzystuje technologię niemieckiej firmy Nugg.ad. (TWI)