Kraj

Intersport po raz pierwszy inwestuje w reklamę w telewizji

Sieć sklepów Intersport we współpracy z marką odzieżową The North Face rozpoczęły kampanię wizerunkowo- sprzedażową. Jest to pierwsza kampania telewizyjna...

Sieć sklepów Intersport we współpracy z marką odzieżową The North Face rozpoczęły kampanię wizerunkowo- sprzedażową. Jest to pierwsza kampania telewizyjna Intersportu. Celem działań jest wsparcie sprzedaży produktów z logo The North Face, czyli odzieży i obuwia przeznaczonych do: trekkingu, wspinaczki oraz jazdy na nartach. Według przedstawicieli sieci odzież marki The North Face oraz sama kategoria stanowią istotny udział w asortymencie. Jest to już kolejna akcja promocyjna sieci z tym brandem. W ub.r. był to konkurs, w którym do wygrania był samochód. W obecnej kampanii wykorzystano spot przygotowany i adaptowany we własnym zakresie przez The North Face. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PRO Media House, który został wybrany w drodze przetargu. Współpraca z agencją ma charakter projektowy. Działania reklamowe prowadzone są głównie w stacjach tematycznych. Wartość budżetu nie jest znana. (JD)