Kraj

Unilever rozważa wprowadzenie Dove Men na polski rynek

Koncern Unilever rozważa wprowadzenie marki Dove Men na polski rynek - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Linia kosmetyków dla mężczyzn Unilevera pojawiła...

Koncern Unilever rozważa wprowadzenie marki Dove Men na polski rynek – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Linia kosmetyków dla mężczyzn Unilevera pojawiła się w br. na rynkach: włoskim, belgijskim i holenderskim. Są to produkty dla osób w wieku powyżej 35 lat. Mają one uzupełnić portfolio Unilevera, którego marka Axe adresowana jest do młodych mężczyzn.

Linia Dove Men zawiera obecnie kilka wariantów dezodorantów i żeli pod prysznic, jednak wkrótce ma zostać rozszerzona.

Na rynkach zachodnioeuropejskich kampanie reklamowe Dove Men utrzymane są w nowoczesnym, wielkomiejskim stylu. We Włoszech pojawiły się nawet akcenty homoseksualne.

Nieznany jest termin wprowadzenia marki na polski rynek, ale obecna strategia Unilevera zakłada bardzo szybkie wdrażanie innowacji na wielu rynkach, czego przykładem może być brand Clear. Marka pojawiła się w ciągu roku niemal we wszystkich krajach, w których obecny jest Unilever.

Przedstawiciele marketera nie komentują informacji o ewentualnym wprowadzeniu marki Dove Men na polski rynek. (TW)