Przetargi

Agencje Change i Brain nadal będą pracowały dla Playa

P4, operator sieci komórkowej Play, zakończył przegląd agencji kreatywnych i zdecydował o dalszej współpracy z dotychczasowymi agencjami, czyli Change Communications...

P4, operator sieci komórkowej Play, zakończył przegląd agencji kreatywnych i zdecydował o dalszej współpracy z dotychczasowymi agencjami, czyli Change Communications oraz Brain. Według naszych informacji w prezentacjach uczestniczyły trzy agencje: Grey Group, Grandes Kochonos oraz BBDO Warszawa.

Ostatecznie operator nie zdecydował się na zmiany w portfolio agencji go obsługujących – agencją wiodącą Playa pozostaje więc Change, która odpowiada za komunikację ATL oraz BTL. Operator będzie też współpracował z agencją Brain.

P4 finalizuje też przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, do którego zaprosił pięć domów mediowych: dotychczasowy ZenithOptimedia oraz MediaCom, MPG, PHD i U2 Media. (MB)