Zagranica

Eurosport uruchamia serwis arabski

Eurosport startuje z projektami internetowymi i mobilnymi na rynkach arabskich. Projekt Eurosport Arabia będzie wdrażany w 19 krajach Bliskiego Wschodu,...

Eurosport startuje z projektami internetowymi i mobilnymi na rynkach arabskich. Projekt Eurosport Arabia będzie wdrażany w 19 krajach Bliskiego Wschodu, wśród społeczności arabskich Ameryki Północnej. Serwisy będą dostępne po arabsku i francusku.

Zawartość serwisów koncentrować się będzie na sportach popularnych w takich krajach, jak: Algieria, Arabia Saudyjska, Egipt, Katar, Maroko, Syria, Tunezja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Strategia zakłada uruchomienie 12 regionalnych serwisów na początku 2010 r. Zdaniem kierownictwa Eurosportu rynki arabskie są jednymi z najbardziej obiecujących, stąd inwestycje w tym regionie. (“Media & Marketing Europe”)