M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LEO BURNETT WARSZAWA OTRZYMAŁA PIERWSZE NOMINACJE W CANNES

Serwis Dzienny | 20 czerwca 2001, 00:00

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa jako jedyna spośród polskich agencji reklamowych otrzymała nominacje swoich prac do nagrody Lwa festiwalu w...

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa jako jedyna spośród polskich agencji reklamowych otrzymała nominacje swoich prac do nagrody Lwa festiwalu w Cannes w kategorii Print & Poster. Jurorzy zakwalifikowali na tę listę cztery prace tej agencji - trzy wykonane dla Ikei i jedną dla Procter & Gamble (Vizir). W sumie zgłoszono do konkursu w tej kategorii 58 prac z Polski. Zwycięzcy będą znani dziś wieczorem. Dziś również zostanie ogłoszona lista nominowanych prac w kategorii Film. Do tej kategorii polskie agencje zgłosiły 43 prace. Ogółem na festiwal swoje prace wysłały agencje: Leo Burnett (46 zgłoszeń), D'Arcy (18 zgłoszeń), Czajkowski & Brajdić (9 zgłoszeń), Lowe Lintas GGK (8 zgłoszeń), Ad Fabrika/FCB (6 zgłoszeń), PZL (4 zgłoszenia), Corporate Profiles DDB (3 zgłoszenia), Grey (3 zgłoszenia), Saatchi & Saatchi (3 zgłoszenia), TBWA (1 zgłoszenie), Hager (1 zgłoszenie) oraz Upstairs Young & Rubicam (1 zgłoszenie). Ponadto o Lwy w kategorii Media ubiegać się będą polskie oddziały domów mediowych: Media Direction (4 zgłoszenia), MediaVest (2 zgłoszenia) i Universal McCann (2 zgłoszenia). (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,