Kraj

Renault wspiera Fluence m.in. poprzez ambient

Premierę nowego Renault Fluence wspiera niestandardowa promocja. Przed Złotymi Tarasami w szklanej konstrukcji przypominającej pancerny sejf prezentowany jest model auta....

Premierę nowego Renault Fluence wspiera niestandardowa promocja. Przed Złotymi Tarasami w szklanej konstrukcji przypominającej pancerny sejf prezentowany jest model auta. Konstrukcja waży ponad dwie tony. Została wyprodukowana specjalnie na potrzeby promocji modelu Fluence i będzie eksponowana przez dwa tygodnie. Jak szacują Krewcy Krawcy, agencja odpowiedzialna za projekt, w tym czasie powinno ją zobaczyć około 650 tys. osób odwiedzających galerię. Ich uwagę mają też przyciągać ekrany LED. Wkrótce działania reklamowe dla Renault Fluence pojawią się także w innych mediach. Poza działaniami ambientowymi Krewcy Krawcy koordynują także kampanię viralmarketingową w portalach społecznościowych.

Pomysłodawcą i zleceniodawcą kampanii jest dom mediowy Optimum Media OMD, który także zaplanował i kupił media. (JN)