Kraj

Piwo Legion będzie zabiegać o target marki Królewskie Grupy Żywiec

Na rynku ma pojawić się nowa marka piwa Legion, która będzie adresowana do kibiców Legii Warszawa. Producentem jest mały browar...

Na rynku ma pojawić się nowa marka piwa Legion, która będzie adresowana do kibiców Legii Warszawa. Producentem jest mały browar Fuhrmann z Połczyna-Zdroju. Cena detaliczna produktu ma wynosić poniżej 3 zł. Projekt powstał we współpracy z grupą kibiców Legii. Planowane jest także wprowadzenie innych produktów pod marką Legion, m.in. napoju energetycznego.

Do tej pory o miano “piwa Legii” ubiegała się marka Królewskie z portfolio Grupy Żywiec. Brand ten sponsoruje klub od 2003 r. Na razie Grupa Żywiec nie komentuje sprawy. – Będziemy się przyglądali rozwojowi sytuacji – mówi Sebastian Tołwiński, kierownik ds. relacji z mediami Grupy Żywiec. (TW)