Kraj

RMG MARCOM ZAJMIE SIĘ KREACJĄ NOWEGO PRODUKTU MICROSOFTU

W lipcu br. wystartuje kampania reklamowa nowej wersji pakietu biurowego Office - Microsoft Office XP. "Kreacja ma być wakacyjna" -...

W lipcu br. wystartuje kampania reklamowa nowej wersji pakietu biurowego Office – Microsoft Office XP. “Kreacja ma być wakacyjna” – mówi Joanna Osiak, account manager w agencji RMG Marcom odpowiedzialnej za kreację dla nowego produktu. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy MindShare Polska. Nieznana jest wysokość budżetu kampanii, której pierwszy etap rozpocznie się w miesięcznikach. Osiak twierdzi, że będzie to prasa skierowana do grupy docelowej, którą w kampanii będą dobrze zarabiające osoby z wyższym wykształceniem. Dalszy ciąg kampanii będzie miał miejsce we wrześniu br. Ani koncern, ani agencja nie podają jednak, jakie media zostaną użyte ani jak będzie wyglądać dalszy ciąg kampanii. Microsoft Office XP jest nową wersją znanego oprogramowania Microsoft Office. W wersji angielskiej Office XP pojawił się na naszym rynku pod koniec maja br. Wersja polska pojawiła się na rynku miesiąc później. (PU)