Zagranica

PHD obsłuży chiński budżet Unilevera wart 450 mln dol.

Należąca do Omnicom Media Group sieć PHD będzie obsługiwać budżet koncernu w Chinach wart rocznie ok. 450 mln dol. Nieoficjalnie...

Należąca do Omnicom Media Group sieć PHD będzie obsługiwać budżet koncernu w Chinach wart rocznie ok. 450 mln dol. Nieoficjalnie wiadomo, że w przetargu jego zwycięzca konkurował z Mindshare (dotychczas obsługiwał Unilevera w Chinach), Mediabrands (marka Interpublic) i Caratem.

Rozstrzygnięcie konkursu mediowego Unilevera na innych rynkach, łącznie z Europą Zachodnią, najprawdopodobniej nastąpi już po Nowym Roku.

Przegląd dotyczący obsługi budżetu wartego globalnie 5 mld dol. Unilever ogłosił w lipcu br. Na short-liście znalazły się: Omnicom Media Group, Mindshare, Carat oraz Initiative, przy czym nie wszystkie z tych sieci są brane pod uwagę w przetargach dotyczących poszczególnych regionów. (“BrandRepublic”)