Kraj

General Motors inwestuje w launch nowego Opla Astry

General Motors Poland rozpoczyna kampanię wspierającą launch Opla Astry IV generacji. Jego premiera odbędzie się w styczniu 2010 r., wzmocni...

General Motors Poland rozpoczyna kampanię wspierającą launch Opla Astry IV generacji. Jego premiera odbędzie się w styczniu 2010 r., wzmocni ją intensywna kampania reklamowa. W pierwszej fazie przewidziano wsparcie z wykorzystaniem prasy, telewizji, kina oraz internetu. Działania będą miały charakter przede wszystkim wizerunkowy. W kolejnych etapach obejmą również OOH – wielki format, mobile oraz ambient. Jak zapowiada ACT Europe (Aegis Media), agencja planująca media dla General Motors, w kampanii Opla wykorzystywane będą spektakularne formaty w prasie, m.in. po raz pierwszy w “Dzienniku – Gazecie Prawnej” pojawi się rozkładówka na drugiej i trzeciej stronie. Kampania telewizyjna, która rusza w święta Bożego Narodzenia, wykorzysta 60-sekundowe spoty emitowane w blokach specjalnych. W kinach pojawią się przygotowane specjalnie na potrzeby tego medium 2-minutowe spoty nagrane w całości w systemie Dolby Digital. Kampania rozpocznie się przy okazji polskiej premiery filmu “Avatar”, 25 grudnia. Działania reklamowe będą prowadzone w sieci kin Multikino oraz Cinema City. Za kreację kampanii odpowiada agencja McCann Erickson. (JN)