Kraj

Grupa mediowa KMH poszerza portfolio usług

Grupa mediowa KMH, wydawca m.in. magazynu motoryzacyjno-lifestyle'owego "KMH", rozszerzyła działalność o dwie nowe usługi. KMH Digital zajmie się tworzeniem oprogramowania...

Grupa mediowa KMH, wydawca m.in. magazynu motoryzacyjno-lifestyle’owego “KMH”, rozszerzyła działalność o dwie nowe usługi. KMH Digital zajmie się tworzeniem oprogramowania multimedialnego dla iPhone’a, natomiast KMH Events odpowiada za organizację imprez. Oferta skierowana jest do klientów z sektora motoryzacyjnego.

Z początkiem grudnia 2009 r. zmianie uległa struktura własnościowa grupy mediowej KMH. Udziałowcami grupy mediowej KMH zostali: Jacek Balicki, Sylwester Biernacki, Tomasz Chmielowiec, Michał Kwiatkowski, Tomasz Pirowski oraz Przemysław Soroka.

Do zarządu grupy mediowej weszli: Tomasz Chmielowiec, członek zarządu i dyrektor zarządzający, oraz Przemysław Soroka, członek zarządu odpowiedzialny za finanse. (TW)