Kraj

Barbara Krug odchodzi z Ipsos Marketing; Anna Forycka szefem badań ilościowych

Barbara Krug kierująca strukturą Ipsos Marketing odchodzi z firmy. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane. Z Ipsos Marketing była...

Barbara Krug kierująca strukturą Ipsos Marketing odchodzi z firmy. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane. Z Ipsos Marketing była związana od powstania tej struktury, czyli od początku 2008 r.

Jednocześnie w Ipsos Marketing funkcję dyrektora badań ilościowych objęła Anna Forycka, jest to nowe stanowisko w firmie. Dotychczas pełniła taką samą funkcję w grupie IQS.

Ipsos Marketing to komórka specjalizująca się w badaniach wspierających rozwój nowych produktów i zarządzanie markami. Zajmuje się także optymalizacją miksu marketingowego, szacowaniem wolumenu sprzedaży i repozycjonowaniem.

Jednocześnie do agencji wraca Magdalena Lis na stanowisko senior project managera. Przed powrotem do firmy pracowała w IQS and Quant Group oraz dla 4P. Z badaniami marketingowymi jest związana od 9 lat.

Specjalizuje się w badaniach jakościowych, ma też doświadczenie w prowadzeniu badań etnograficznych. Współpracowała z klientami z różnych sektorów: FMCG, BtoB, medycznych, motoryzacji. (TW)