Barbara Krug kierująca strukturą Ipsos Marketing odchodzi z firmy. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane. Z Ipsos Marketing była związana od powstania tej struktury, czyli od początku 2008 r.
Jednocześnie w Ipsos Marketing funkcję dyrektora badań ilościowych objęła Anna Forycka, jest to nowe stanowisko w firmie. Dotychczas pełniła taką samą funkcję w grupie IQS.
Ipsos Marketing to komórka specjalizująca się w badaniach wspierających rozwój nowych produktów i zarządzanie markami. Zajmuje się także optymalizacją miksu marketingowego, szacowaniem wolumenu sprzedaży i repozycjonowaniem.
Jednocześnie do agencji wraca Magdalena Lis na stanowisko senior project managera. Przed powrotem do firmy pracowała w IQS and Quant Group oraz dla 4P. Z badaniami marketingowymi jest związana od 9 lat.
Specjalizuje się w badaniach jakościowych, ma też doświadczenie w prowadzeniu badań etnograficznych. Współpracowała z klientami z różnych sektorów: FMCG, BtoB, medycznych, motoryzacji. (TW)