M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MarketShare przygotowało II edycję Coty Club

Serwis Dzienny | 22 grudnia 2009, 06:45

Agencja marketingu zintegrowanego MarketShare realizuje II edycję programu lojalnościowego BtoB Coty Club dla sprzedawców detalicznych oraz konsumentów ostatecznych. Agencja odpowiada...

Agencja marketingu zintegrowanego MarketShare realizuje II edycję programu lojalnościowego BtoB Coty Club dla sprzedawców detalicznych oraz konsumentów ostatecznych. Agencja odpowiada za strategię, realizację oraz całościową obsługę programu.

- Po sukcesie I edycji programu BtoB dla kluczowych klientów sprzedających w detalu chcieliśmy, aby kolejna edycja nie tylko była kontynuacją, ale także realnie stała się wsparciem biznesowym dla naszych sprzedawców w chwili kryzysu - mówi Monika Danielska-Breś, senior trade marketing manager Coty.

Pakiet startowy zawiera karty dla stałych klientów, katalogi z nagrodami, pieczątki do stemplowania kart, naklejki na szybę, plakaty oraz wobblery informujące o programie konsumentów odwiedzających sklepy.

- Zaproponowaliśmy stworzenie jednego programu, który można wdrożyć od ręki. Po stronie agencji pozostaje produkcja materiałów informacyjnych, zarządzanie całym programem, logistyka i rozliczenie nagród dla konsumentów, które sklepy zamawiają za wypracowane przez siebie punkty w programie Coty Club - mówi Monika Sadzyńska, client service director działu loyalty w MarketShare.

Konsument mający Kartę Stałego Klienta Coty przy zakupie produktu o minimalnej wartości 25 zł jednej z 12 marek tego producenta premiowany jest punktem. Nagrodami przyznawanymi za zebrane punkty są kosmetyki i akcesoria toaletowe. Markami premiowanymi za zakup są kosmetyki: Adidas, Astor, Rimmel, Miss Sporty, Pierre Cardin, David & Victoria Beckham, Celine Dion, Esprit, Kylie Minogue, Kate Moss, Lamborghini, Playboy. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,