Kraj

O2 przejmuje od ARBOmedia obsługę serwisów MTV Networks Polska

Grupa O2 zajmie się obsługą reklamową serwisów internetowych z portfolio MTV Networks Polska. Wcześniej nadawca współpracował z ARBOmedia. Sprzedaż reklam...

Grupa O2 zajmie się obsługą reklamową serwisów internetowych z portfolio MTV Networks Polska. Wcześniej nadawca współpracował z ARBOmedia. Sprzedaż reklam przez O2 rozpocznie się w styczniu 2010 r. i obejmie witryny czterech stacji telewizyjnych: MTV Polska, Viva Polska, VH1 Polska oraz Comedy Central Polska. Ma to umożliwić reklamodawcom efektywniejsze dotarcie z przekazem do dwóch grup docelowych (MTV i Viva: 13-29 lat, VH1 oraz Comedy Central: 16-49 lat).

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z O2 ze względu na siłę tej grupy w polskim internecie. Wierzymy w synergię naszych serwisów i potencjał wzrostu statystyk odwiedzalności witryn MTV Networks Polska. Nie bez znaczenia dla naszej decyzji były również świetne oceny zbierane przez biuro reklamy O2.pl – mówi Tomasz Bruss, dyrektor ds. reklamy i sponsoringu MTV Networks Polska. Umowa pomiędzy partnerami została podpisana na dwa lata.

We wrześniu br. serwis Viva-tv.pl miał blisko 115 tys. użytkowników (real users) i 685,6 tys. odsłon. Dla MTV.pl było to odpowiednio 99,6 tys. użytkowników i 505,7 tys. odsłon (dane: PBI/Gemius). (PM)