M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BAUER PRZYGOTOWUJE KILKA NOWYCH PROJEKTÓW WYDAWNICZYCH

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2001, 00:00

Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa H. Bauer, potwierdził, że wydawnictwo pracuje nad kilkoma projektami, wśród których jest pismo ekonomiczne oraz tytuł...

Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa H. Bauer, potwierdził, że wydawnictwo pracuje nad kilkoma projektami, wśród których jest pismo ekonomiczne oraz tytuł społeczno-polityczny. Oba to projekty autorskie, które nie mają jeszcze postanowionych tytułów. Prezes Woźniak nie zaprzeczył, że oba projekty przygotowywane są jako tygodniki. Nie jest jednak powiedziane, kiedy i czy na pewno oba albo jeden z tych projektów wejdą na rynek. Etap prac jest wstępny. Nie było jeszcze żadnych badań na temat nowych tytułów. Tworzącą się redakcją pisma ekonomicznego kieruje Jan Bazyl Lipszyc, we wcześniejszej karierze m.in. naczelny "Businessman Magazine" i "Parkietu", zaś za redakcję pisma społeczno-ekonomicznego odpowiada Piotr Aleksandrowicz, ostatnio naczelny "Dziennika Polskiego", wcześniej "Rzeczpospolitej". Zdaniem prezesa Woźniaka w obecnej rzeczywistości nowy tytuł ekonomiczny powinien osiągać sprzedaż minimum 50 tys. egzemplarzy, zaś społeczno-polityczny - powyżej 100 tys. Wydawnictwo H. Bauer planuje kampanię wizerunkową swoich tytułów, a także akcję zachęcającą mediaplanerów do korzystania z wyników Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Powodem drugiej z wymienionych aktywności jest krytyczny stosunek Wydawnictwa H. Bauer, jak powiedział prezes Woźniak, do nawyku korzystania wyłącznie z wyników czytelnictwa, a także sposobu korzystania z nich. Koordynacją działań promocyjnych Bauera, PR-owskich oraz działań w zakresie planowania wydatków na media zajmie się nowo utworzony dział marketingu wydawnictwa. Na jego czele jest Agnieszka Janowicz, dotychczasowy product manager tytułów telewizyjnych Bauera, związana z firmą od 2,5 roku. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,