M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Egmont wprowadza "Dobranocny Ogród" dla maluchów

Serwis Dzienny | 23 grudnia 2009, 06:45

Wydawnictwo Egmont wprowadza na rynek tytuł "Dobranocny Ogród", który powstał na bazie serialu emitowanego w kanale CBeebies (twórcami bajki są...

Wydawnictwo Egmont wprowadza na rynek tytuł "Dobranocny Ogród", który powstał na bazie serialu emitowanego w kanale CBeebies (twórcami bajki są autorzy "Teletubisiów"). Miesięcznik przygotowany dla najmłodszych czytelników w wieku 2-4 lata ma być pierwszym pismem dla każdego malucha. Ma tym samym wprowadzać w świat prasy dziecięcej i kształtować zamiłowanie do czytania oraz aktywnej zabawy od najmłodszych lat.

Do każdego numeru "Dobranocnego Ogrodu" dołączony zostanie prezent - zabawka. W pierwszym jest to łódka z figurką Igipigla. Nakład pisma wyniesie 50 tys. egz.

Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszą kampania na antenach: TVP1, TVP2, TVN, TVN Style, Polsatu, MiniMini, Nickelodeonu, Jetix Play oraz BBC Lifestyle, a także reklama prasowa w "Top Maluchu" i pismach własnych Egmontu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG, kreację przygotowała agencja reklamowa DSK.

Ofertę wydawniczą marki "Dobranocny Ogród" wzbogaca seria książek, której wydanie Egmont planuje na luty 2010 r. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,