Kraj

Cyfra Plus rusza z kinową kampanią wizerunkową i emituje spot w stereoskopii

W kinach rusza nowa kampania wizerunkowa platformy Cyfra Plus (Canal Plus Cyfrowy). Na jej potrzeby został zrealizowany 30-sekundowy wizerunkowy spot...

W kinach rusza nowa kampania wizerunkowa platformy Cyfra Plus (Canal Plus Cyfrowy). Na jej potrzeby został zrealizowany 30-sekundowy wizerunkowy spot w technice stereoskopowej, który emitowany będzie przed kinową superprodukcją – trójwymiarowym filmem “Avatar” Jamesa Camerona. To pierwsza reklama kinowa w tej technologii zrealizowana i wyemitowana w Polsce. Nowoczesna forma spotu ma podkreślać innowacyjność technologiczną marki Cyfra Plus. Celem działań jest też podkreślenie wyjątkowej oferty platformy – i programowej, i technologicznej, w tym kanałów HD, najnowszych filmów i seriali w serwisie Cyfra Plus VoD oraz nowoczesnego dekodera PVR HD. Kampania skierowana jest do abonentów Cyfry Plus oraz osób, które zastanawiają się nad wyborem telewizji cyfrowej.

Reżyserem i scenarzystą spotu jest Christian Gierycz, dyrektor artystyczny Canal Plus Cyfrowy. Wykonanie animacji powierzono studiu Platige Image. Spot powstał w trzech wersjach różniących się zakończeniem. Będzie też emitowany w stacjach należących do Canal Plus Cyfrowy. Reklama kinowa emitowana będzie w sieciach: Cinema City, Silver Screen i Multikino. Budżet kampanii nie został podany. (PM)