Przetargi

Philips wybrał Pride & Glory i Heurekę

Agencje Pride & Glory Interactive i Heureka wygrały przegląd ofert na obsługę działań firmy Philips Polska w internecie. Strony podpiszą...

Agencje Pride & Glory Interactive i Heureka wygrały przegląd ofert na obsługę działań firmy Philips Polska w internecie. Strony podpiszą stałą umowę o współpracy.

Agencje mają odpowiadać za działania prosprzedażowe. Za działania wizerunkowe odpowiada agencja Tribal DDB, z którą marketer ma podpisaną globalną umowę o współpracy. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że w pierwszym etapie w konkursie oprócz Pride & Glory brały udział agencje: K2 Internet, Hypermedia, Netizens i Opcom.

Oprócz agencji DDB Philips Polska współpracuje w zakresie zakupu i planowania mediów z domem mediowym Carat Polska i agencją Hypermedia (obie firmy należą do Aegis Media). (TWI)