M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nordea inwestuje w działania wizerunkowe

Serwis Dzienny | 28 grudnia 2009, 06:45

Nordea Bank Polska wspólnie z "Nordea Polska" Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie oraz "Nordea" Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową....

Nordea Bank Polska wspólnie z "Nordea Polska" Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie oraz "Nordea" Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową. Jej cele to wzmocnienie marki Nordea i utrwalanie pozytywnych relacji z klientami.

Nowa kampania to modyfikacja spotu emitowanego w ramach wiosennej kampanii brandingowej. Ma wzmacniać pozytywny wizerunek nie tylko Nordea Banku, lecz także pozostałych spółek Grupy Nordea działających w Polsce - towarzystwa ubezpieczeń na życie oraz funduszu emerytalnego. W czasie składania życzeń i rodzinnych spotkań Nordea chce nawiązać do wartości, z jakimi utożsamiana jest ta największa skandynawska grupa finansowa: bezpieczeństwa, doświadczenia oraz zaufania. Równie ważnym celem przekazu reklamowego Nordea jest dalsze budowanie silnie emocjonalnych pozytywnych więzi z marką. Przekaz spotu oparty jest na motywach znanych z wcześniejszych tegorocznych kampanii Nordea Banku: przyjaźni, rodzinnej atmosferze, pozytywnych doświadczeniach związanych z budowaniem relacji z klientem, wzajemnym wsparciu 
i zrozumieniu. W reklamie podobnie jak w poprzednich wykorzystano wizerunek ambasadora marki Tony'ego Hyyryläinena występującego wcześniej w programie "Europa da się lubić".

Grupą docelową są mieszkańcy dużych miast. Przygotowano dwie wersje spotów - 60- i 30-sekundową, które będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1 i TVP2, TVN, Polsat), a także sprofilowanych na wielkomiejskiego odbiorcę kanałów tematycznych - TVN24 - oraz w stacjach pakietu At Media, w tym: National Geographic, AXN, Ale Kino! i Kino Polska.

Adaptacją kampanii zajęła się agencja Hand Made, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MPG. Spot telewizyjny wyreżyserował Tomasz Nalewajek, a wyprodukował go dom produkcyjny Papaya. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,