Kraj

Mazda stawia na internet w komunikacji w 2010 roku

Mazda Motor Logistics Europe w przyszłorocznych działaniach komunikacyjnych skupi się na rozwiązaniach innowacyjnych. - Jako młoda firma na naszym rynku...

Mazda Motor Logistics Europe w przyszłorocznych działaniach komunikacyjnych skupi się na rozwiązaniach innowacyjnych.

– Jako młoda firma na naszym rynku potrzebujemy kreatywnych pomysłów, które pozwolą nam dotrzeć do nowych odbiorców i pokazać, jak oryginalną marką jest Mazda. Chcemy przekonać klientów, że oprócz samochodu kupują również niezapomnianą radość z jazdy – mówi Magdalena Węglewska, PR director w Maździe.

Najważniejszym medium w przyszłorocznej strategii marketingowej importera będzie internet, jako medium o szybkim dotarciu, szerokim zasięgu i pokrywające grupę docelową Mazdy. W działaniach tych importer nadal korzystać będzie również z mediów tradycyjnych – prasy drukowanej, radia i telewizji. Przyszłoroczny budżet zbliżony ma być do tegorocznego, jednak Węglewska nie zdradza jego wysokości.

W 2010 roku polski oddział Mazdy będzie kontynuował sprzedaż wprowadzonej niedawno do oferty Mazdy CX-7, po raz pierwszy z silnikiem Diesla o pojemności 2,2 l i mocy 173 KM oraz nowej Mazdy 3, która w Polsce zdobyła już uznanie klientów. W 2010 r. Mazda będzie obchodziła 90-lecie marki. Z tej okazji zostaną pokazane zupełnie nowe modele oraz nowsze wersje samochodów już oferowanych w salonach Mazdy.

Mazda Motor Logistic Europe w zakresie kreacji reklam współpracuje z agencją JWT, a w zakresie mediów – z domem mediowym Mindshare. Ta współpraca będzie kontynuowana. Jeżeli chodzi o wydarzenia i projekty niestandardowe, planowane są konkursy również kierowane do innych agencji komunikacyjnych. (BG)