M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wystartowała pierwsza kampania batonów KitKat Senses

Serwis Dzienny | 14 stycznia 2010, 06:45

Nestle Polska ruszyło z kampanią reklamową batonów KitKat Senses - submarki skierowanej do kobiet, która zadebiutowała na rynku kilka tygodni...

Nestle Polska ruszyło z kampanią reklamową batonów KitKat Senses - submarki skierowanej do kobiet, która zadebiutowała na rynku kilka tygodni temu (patrz DS "MMP" z 8 grudnia ub.r.). Działania na outdoorze i w telewizji już trwają (ruszyły 12 stycznia), natomiast pozostałe media (prasa kobieca i branżowa, PR i materiały POS) będą wprowadzane od 15 stycznia. Za kampanię odpowiadają agencje JWT Warszawa i Mediaedge:cia.

Obecne działania są pierwszym uderzeniem reklamowym KitKat Senses w Polsce, launch będzie przeprowadzany głównie przy wykorzystaniu materiałów adaptowanych.

KitKat Senses jest połączeniem gęstego orzechowego nadzienia i wafelka w mlecznej czekoladzie, podzielonym na pięć kostek.

KitKat jest największą marką Nestle na świecie w kategorii słodyczy. Sprzedawana w ponad 60 krajach, do Polski zawitała w 2003 r. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,