Kraj

Bahlsen wkrótce ruszy z kampanią wizerunkową marki Krakuski

Firma Bahlsen na luty i marzec zaplanowała kampanię reklamową Krakusków. Obejmować ona będzie głównie telewizję, ale dokładne plany mediowe nie...

Firma Bahlsen na luty i marzec zaplanowała kampanię reklamową Krakusków. Obejmować ona będzie głównie telewizję, ale dokładne plany mediowe nie są jeszcze znane. Kampania będzie miała charakter wizerunkowy. Jej realizacją zajmie się agencja Young & Rubicam, która wygrała niedawno ten budżet w przetargu prowadzonym od lipca ub.r. (patrz DS “MMP” z 27 lipca 2009 r.).

W zakresie obsługi mediowej Bahlsen współpracuje z domem mediowym MediaCom Warszawa.

Pod marką Krakuski sprzedawane są różnego rodzaju słodycze, m.in.: ciastka, pierniczki, wafle, paluszki z galaretką w czekoladzie. (AMS)