Kraj

Dzięki rebrandingowi Link4 chce poprawić percepcję marki

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, specjalizujące się w sprzedaży ubezpieczeń w systemie direct - przez telefon i internet - w przyszłym tygodniu...

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, specjalizujące się w sprzedaży ubezpieczeń w systemie direct – przez telefon i internet – w przyszłym tygodniu ruszy z projektem rebrandingu.

W ub.r. firmę Intouch Insurance Group, właściciela Link4 (a także spółek ubezpieczeniowych w Czechach i Rosji) przejęła brytyjska firma ubezpieczeniowa RSA, która działa w ok. 30 krajach na świecie (a szczyci się ponad 300-letnią tradycją w ubezpieczeniach).

Nazwa Link4 pozostanie, natomiast zmienią się logo i identyfikacja wizualna marki. Zniknie charakterystyczny pomarańczowy uśmiechnięty samochodzik, za to pojawi się słoneczko – logo RSA i charakterystyczne fioletowo-różowe barwy.

Artur Więckowski, szef marketingu Link4, przyznaje, że dzięki rebrandingowi ubezpieczyciel liczy na poprawę percepcji swojej marki. – W ubezpieczeniach direct bez wątpienia najważniejsza ciągle pozostaje cena. Jednak już dziś widać, że większość konkurentów, nawet ubezpieczyciele tradycyjni, w komunikacji koncentrują się na cenie, a tym samym przestaje ona być wyróżnikiem. Staje się pewną oczywistą cechą ubezpieczeń direct. Dlatego już od dłuższego czasu, mimo że wciąż jesteśmy najsilniej postrzegani jako ubezpieczenia o niskiej cenie, Link4 prowadzi działania poszerzające wizerunek i dobudowujące inne atrakcyjne atuty.

Zmianie barw Link4 towarzyszyć będzie intensywna (na razie zaplanowana do końca I kwartału) akcja reklamowa w mediach (głównie telewizja). Projekt i działania reklamowe przygotowały agencje Gruppa66 Ogilvy, Ogilvy Brand Consulting i dom mediowy Starcom. (MB)