M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cel PMPG dla "Wprost" to pozycja lidera

Serwis Dzienny | 14 stycznia 2010, 06:45

Na wczorajszym spotkaniu przedstawicieli Platformy Mediowej "Point Group" z zespołem "Wprost" przedstawiono cele, jakich realizacji oczekuje nowy właściciel tygodnika. Stronę...

Na wczorajszym spotkaniu przedstawicieli Platformy Mediowej "Point Group" z zespołem "Wprost" przedstawiono cele, jakich realizacji oczekuje nowy właściciel tygodnika. Stronę PMPG reprezentował Michał Lisiecki, prezes, oraz dwóch przedstawicieli rady nadzorczej - Piotr Misiło i Robert Pstrokoński. Według naszych informacji przedstawiciele PMPG zapowiedzieli, że celem "Wprost" w dłuższej perspektywie ma być pozycja lidera segmentu, głównie w obszarach sprzedażowym i wizerunkowym. Dokładne środki osiągnięcia tego celu nie są znane. Na razie nowy właściciel nie wprowadza żadnych zmian personalnych w tytule.

Przypomnijmy, że pod koniec ub.r. PMPG podpisała umowę z Qebonto Holdings Limited z siedzibą w Limassol na Cyprze reprezentowaną przez Amadeusza Króla, prezesa zarządu AWR "Wprost". Na jej mocy nabyła 80 proc. udziałów w AWR "Wprost", wydawcy m.in. tygodnika "Wprost" oraz właściciela kilku serwisów internetowych. Łączna wartość zakupionych akcji wynosi 8,072 mln zł. PMPG sfinansuje transakcję środkami własnymi. Za opracowanie nowej strategii "Wprost" ma być odpowiedzialny m.in. Jacek Rakowiecki, red. naczelny "Filmu". (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,