M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KBR zbada zwyczaje słuchaczy w sieci; standard pomiaru później

Serwis Dzienny | 19 stycznia 2010, 06:45

Millward Brown SMG/KRC będzie dwa razy w roku realizował badanie dot. zwyczajów słuchania radia w internecie. Komitet Badań Radiowych, zleceniodawca...

Millward Brown SMG/KRC będzie dwa razy w roku realizował badanie dot. zwyczajów słuchania radia w internecie. Komitet Badań Radiowych, zleceniodawca projektu, chce zmierzyć skalę zjawiska, poznać strukturę słuchaczy, ich przyzwyczajenia. Wyniki badania mają być bezpłatnie udostępniane wszystkim zainteresowanym podmiotom na rynku w formie raportu. Jednocześnie KBR wraz z podjęciem decyzji o stworzeniu ciągłego Badania Internetowego Audytorium Radia wycofuje z badania Radio Track kategorię "inna polska", na którą składały się odpowiedzi "nie wiem" i "nie pamiętam", nazwy stacji już nieistniejących lub niemożliwych do zidentyfikowania oraz wskazania stacji internetowych.

Pierwsze wyniki nowego badania będą znane jeszcze w pierwszej połowie br.

Równolegle KBR ma pracować nad standardem pomiaru słuchalności radia w sieci. Prace nad standardem prowadzą podmioty zrzeszone w ramach Inicjatywy na rzecz Badania Radia w Internecie. Ruszyły one już pół roku temu. KBR nie podaje deadline'u na podjęcie wiążących ustaleń. (JN)

Czytaj więcej na temat: ,