M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Telewizja kluczowym kanałem w tegorocznej strategii Agros Novej

Serwis Dzienny | 19 stycznia 2010, 06:45

Agros Nova w tym roku skupi się na wsparciu marek Łowicz i Fortuna. - To dla nas strategiczne brandy, które...

Agros Nova w tym roku skupi się na wsparciu marek Łowicz i Fortuna. - To dla nas strategiczne brandy, które są liderami naszych trzech biznesowych filarów: soków, nektarów i napojów niegazowych, przetworów owocowo-warzywnych oraz potraw gotowych - mówi Joanna Bancerowska, PR manager w Agros Novej. Marki te są systematycznie wspierane od sześciu lat.

Bancerowska nie zdradza jednak wysokości budżetu, jaki na wsparcie tych brandów przeznaczy w tym roku marketer. - Od lat należymy do grona bardzo aktywnych reklamodawców, bo jesteśmy przekonani, że inwestycje rynkowe są niezbędne do zwiększania konsumpcji i budowania przewagi konkurencyjnej. To konieczność wynikająca z pozycji lidera, którą zajmujemy w różnych kategoriach - mówi Bancerowska. W samej tylko telewizji marketer wydał w ub.r. 43,5 mln zł (dane: AGB Nielsen Media Research). Dlatego Agros Nova będzie kontynuować inwestycje marketingowe, ale ich skala będzie uzależniona od rosnącego popytu.

Kluczowym kanałem komunikacji podobnie jak w latach poprzednich będzie dla spółki telewizja zarówno ogólnopolska, jak i kanały tematyczne. Zwiększone zostaną aktywności w internecie. Uzupełnieniem tych działań będzie wsparcie marek w miejscach sprzedaży. Niewykluczone jest wykorzystanie innych narzędzi.

Marketer w tym roku będzie kontynuować współpracę z dotychczasowymi agencjami, czyli w zakresie mediów - z MediaCom Warszawa, w zakresie kreacji z: DDB Warszawa, Red8 Communiactions Group, Dragon Rouge oraz CzteryCzwarte, zaś w zakresie public relations - z RC2 Raczkiewcz Henczke Consultansts. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,