Kraj

BR TVP otwiera cennik na luty, cennikowo 5 proc. podwyżki

BR TVP otwiera sprzedaż na luty. Jak wylicza MediaCom Warszawa, średnia cenna cennikowa 30-sekundowego spotu w lutym 2010 r. jest...

BR TVP otwiera sprzedaż na luty. Jak wylicza MediaCom Warszawa, średnia cenna cennikowa 30-sekundowego spotu w lutym 2010 r. jest większa o 5 proc. w porównaniu z lutym 2009 r. Wyliczenia te uwzględniają igrzyska w Vancouver, które będą transmitowane w TVP.

Nie udało nam się ustalić, jaki poziom inflacji rzeczywistego kosztu dotarcia zakłada na luty TVP. Przypomnijmy, że w styczniu władze BR TVP oczekiwały kilkuprocentowego wzrostu kosztu dotarcia (cennik nominalnie pozostał na tym samym poziomie co w styczniu ub.r.). Po podsumowaniu wyników oglądalności stacji w pierwszym tygodniu stycznia jedna z topowych agencji mediowych przygotowała wyliczenia, z których wynikało, że inflacja w TVP wynosiła wtedy 23 proc. Ten sam wzrost dotyczył TVN. Inflację w Polsacie w pierwszym tygodniu stycznia oszacowano na 17 proc. (JN)