M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Amerykańska widownia reklam nagranych przez DVR poniżej oczekiwań marketerów

Serwis Dzienny | 20 stycznia 2010, 06:45

Liczba widzów ze Stanów Zjednoczonych oglądających reklamy nagrane dzięki DVR (cyfrowej nagrywarce programów telewizyjnych) jest znacznie niższa, niż spodziewali się...

Liczba widzów ze Stanów Zjednoczonych oglądających reklamy nagrane dzięki DVR (cyfrowej nagrywarce programów telewizyjnych) jest znacznie niższa, niż spodziewali się reklamodawcy - wynika z nowego badania MPG. Analiza pokazuje, że 91 proc. wszystkich widzów reklam w wieku 18-49 lat ogląda je "live", a tylko 9 proc. wraca do nich dzięki urządzeniu DVR.

MPG analizował dane z pierwszych jedenastu tygodni promowanego sezonu telewizyjnego 2009/2010. Pod lupę wzięto amerykańskie sieci telewizyjne. Z badania wynika, że 10 proc. widowni sieci: NBC, ABC, CBS i Fox, korzysta z DVR przy oglądaniu reklam. (WARC News)

Czytaj więcej na temat: , , , ,