Przetargi

ClickAd najlepiej oceniony w przetargu internetowym Totalizatora

ClickAd przedstawił najlepszą ofertę w przetargu na obsługę budżetu Totalizatora Sportowego w internecie. ZenithOptimedia, który jako dom mediowy Totalizatora prowadził...

ClickAd przedstawił najlepszą ofertę w przetargu na obsługę budżetu Totalizatora Sportowego w internecie. ZenithOptimedia, który jako dom mediowy Totalizatora prowadził przegląd ofert w tym zakresie, ujawnił, że ClickAd został najlepiej oceniony, umowa regulująca warunki współpracy ma zostać wkrótce podpisana.

Przypomnijmy, że do ClickAd dołączył właśnie jako nowy prezes Maciej Teliszewski, wcześniej menedżer w Internet Group. Totalizator w ostatnich latach korzystał także z pośrednictwa Internet Group w zakresie m.in. zakupu internetu. W gronie pośredników, którzy pojawiali się przy obsłudze tego klienta, wymienia się także nieznane szerzej spółki: Payfreezer, Bluetooth and Marketing Services, a ostatnio OpenCorp Media. Oficjalnie nie udało się potwierdzić informacji o ich udziale w tym biznesie.

Spekulacje o tym, że Totalizator przeniesie obsługę do ClickAd, rozpoczęły się w tym samym okresie co spekulacje o przejściu Teliszewskiego do władz tej spółki (patrz m.in. DS “MMP” z 11 grudnia ub.r.), które on sam zdementował. Maciej Teliszewski nie odniósł się nigdy do pytań o współpracę z Totalizatorem. Jak poinformował zaś Totalizator jesienią ub.r., współpraca z Teliszewskim zakończyła się 8 stycznia 2008 r. Ostatni realizowany dla spółki projekt “nie dotyczył organizacji kampanii reklamowej w mediach”, ale “zakres współpracy stanowi tajemnicę handlową”. (JN)