Kraj

Dige poszerza kompetencje o social marketing

Agencja interaktywna Dige poszerzyła swoją ofertę o doradztwo i działania z zakresu social marketingu. Jak zapewnia Marcin Skonieczny, współwłaściciel Dige,...

Agencja interaktywna Dige poszerzyła swoją ofertę o doradztwo i działania z zakresu social marketingu.

Jak zapewnia Marcin Skonieczny, współwłaściciel Dige, agencja przygotowywała ofertę socialmarketingową od co najmniej pół roku.

– Przez ten czas budowaliśmy kompetencje zespołu i obserwowaliśmy będący jeszcze we wczesnym etapie rozwoju, ale szybko nadrabiający zaległości polski rynek reklamy społecznościowej. Oficjalne wejście Facebooka do Polski z pewnością przyczyni się do zwiększenia świadomości o social mediach, dla wielu nadal nowym zjawisku – mówi Skonieczny.

– Chcemy pokazać, że działania marketingowe realizowane w społecznościach nie są wyłącznie domeną dużych, globalnych marek, nie są też cudownym panaceum rozwiązującym w krótkim czasie wszelkie problemy marketingowe. Z pewnością nie zastąpią całkowicie dotychczasowych, displayowych form reklamy interaktywnej, ale poprzez mniejszą inwazyjność będą odbierane przez internautów ze znacznie mniejszą niechęcią – dodaje Krzysztof Nowak, dyrektor strategiczny Dige.

Dige specjalizuje się w tworzeniu i budowaniu dużych społeczności. Firma jest właścicielem działającego od sierpnia 2006 roku serwisu Zapytaj.com.pl (ponad 3 mln unikatowych użytkowników miesięcznie) oraz serwisu 40tygodni.pl.

Dige jest powiązana kapitałowo i ściśle współpracuje z agencją reklamową Oskar Wegner. Obecnie w szczecińskim biurze agencji pracuje 11 osób (kolejne 3 osoby zdalnie), w ciągu najbliższych tygodni firma otworzy biuro we Wrocławiu. Największymi klientami Dige są: Agora SA, Polskie Radio Szczecin i Toyota Motor Poland. Agencja nie podaje swoich przychodów. (TWI)