M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Philip Morris znów powiększa markę Marlboro

Serwis Dzienny | 21 stycznia 2010, 06:45

15 miesięcy po debiucie papierosów Marlboro Super Slims i niespełna rok po wprowadzeniu nowych Marlboro Gold firma tytoniowa Philip Morris...

15 miesięcy po debiucie papierosów Marlboro Super Slims i niespełna rok po wprowadzeniu nowych Marlboro Gold firma tytoniowa Philip Morris Polska wprowadza nowy wariant tej marki - Marlboro Frost Blue.

- Nowy wariant jest adresowany do konsumentów z segmentu premium, którzy przy wyborze papierosów szczególną uwagę zwracają na walory smakowe. Frost Blue oferują bowiem mroźny, odświeżający smak, który utrzymuje się bardzo długo - opisuje Aleksander Grzesiak, dyrektor marketingu i sprzedaży Philip Morris Polska.

Na czas wprowadzenia nowego wariantu producent ustalił cenę na 9,95 zł za paczkę, docelowo (po podwyżce akcyzy) cena wyniesie 10,70 zł za paczkę.

Krajowy oddział koncernu brał udział w przygotowaniu projektu tego nowego wariantu - Polska jest jednym z pierwszych krajów, w których Marlboro Frost Blue debiutują. Wcześniej trafiły one do sprzedaży tylko w Meksyku i krajach bałtyckich.

Tan launch będzie wspierać komunikacja w punktach sprzedaży (POS) - przy jej przygotowaniu producent współpracował z agencją Leo Burnett. (MB, BG)

Czytaj więcej na temat: , , , ,