Piotr Strzelczyk został nowym dyrektorem marketingu w dziale kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych Henkel Polska. Tym samym zastąpił Alexandra Sasyniuka, który...
Piotr Strzelczyk został nowym dyrektorem marketingu w dziale kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych Henkel Polska. Tym samym zastąpił Alexandra Sasyniuka, który wkrótce obejmie nowe obowiązki w ramach koncernu. Na razie nie podano, czym będzie się zajmował. W Polsce pracował od 2006 r.
Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu nie będzie miała wpływu na strukturę tego działu. Strzelczyk przejmie zarządzanie m.in. takimi markami, jak: Palette, Taft, Syoss, Schauma, Gliss Kur i Fa.
Nowy szef marketingu ostatnio był dyrektorem marketingu w firmie Whirlpool Polska, gdzie odpowiadał za Polskę i region krajów bałtyckich. Karierę rozpoczynał w Unilever Polska, gdzie pracował w działach: marketingu, trade marketingu i sprzedaży. Ukończył marketing i zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Interesuje się finansami, ekonomią i komunikacją w internecie. Ma 36 lat, jest żonaty i ma 6-letniego syna. W wolnym czasie biega, uprawia fitness i gra w squasha. (JD)
Czytaj więcej na temat: Henkel Polska, FA, Whirlpool Polska, Schauma, Taft, Gliss Kur, Palette, Sasyniuk Alexander, Strzelczyk Piotr, Syoss