Przetargi

Przetargi na promocję Euro 2012 w tym roku, budżet powyżej 50 mln

Przetargi dla agencji związane z projektami promującymi Euro 2012 odbędą się w tym roku, prawdopodobnie już za kilka miesięcy. Pierwsze...

Przetargi dla agencji związane z projektami promującymi Euro 2012 odbędą się w tym roku, prawdopodobnie już za kilka miesięcy. Pierwsze działania promocyjne powinny rozpocząć się pod koniec br.

Budżet akcji ma wynieść 50-60 mln zł i jest zależny m.in. od tego, czy promocja imprezy będzie połączona z promocją Polski.

Projekt ma wykorzystywać narzędzia marketingu 360 stopni, ale raczej nie należy spodziewać się dużego uderzenia ATL. Głównym odbiorcą kampanii będą obywatele państw europejskich, część komunikacji będzie skierowana także do Polaków. Ta ostatnia ma zarówno promować wydarzenie, jak i aktywizować społeczeństwo m.in. w zakresie wolontariatu związanego z Euro 2012. (JP, TW)