Kraj

BIZNESMENI DOSTANĄ OD ERY NOWE CZASOPISMO

Abonenci instytucjonalni Ery otrzymają pierwszy numer Kwartalnika Abonentów Biznesowych "Era Biznesu". Zastąpi on dwumiesięcznik "Twoja Era" docierający dotychczas do wszystkich...

Abonenci instytucjonalni Ery otrzymają pierwszy numer Kwartalnika Abonentów Biznesowych “Era Biznesu”. Zastąpi on dwumiesięcznik “Twoja Era” docierający dotychczas do wszystkich abonentów: zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Pierwsze wydanie ma do nich dotrzeć w połowie lipca br. “Użytkownik korporacyjny wymaga innego podejścia i szuka przede wszystkim informacji, w jaki jeszcze sposób może wykorzystać telefon komórkowy w swojej pracy. Inny niż w “Twojej Erze” będzie też język pisma” – mówi Bogdan Markiewicz, z-ca rzecznika prasowego operatora telefonii komórkowej Era. Nakład nowego tytułu wyniesie ok. 300 tys. egzemplarzy. Kwartalnik wraz z fakturami za telefony otrzymają małe, średnie i duże firmy korzystające z taryf biznesowych Ery. Znajdą się w nim m.in. informacje dotyczące nowych produktów i usług tego operatora, praktyczne porady dla pracodawców oraz informacje kulturalne związane np. z projektami taryfy Era Biznes. Markiewicz mówi, że będą w nim także zamieszczane informacje dotyczące piłki nożnej, co wynika z tego, że Era jest sponsorem polskiej reprezentacji piłki nożnej.

Przygotowaniem kwartalnika od strony redakcyjnej zajmie się agencja PR Ink & Company, która na początku czerwca br. wygrała przetarg na jego obsługę i przygotowuje właśnie pierwszy numer pisma. Markiewicz nie podał nazw agencji biorących udział w przetargu ani wysokości budżetu przedsięwzięcia. Od strony kreacyjnej “Era Biznesu” została przygotowana przez studio graficzne Huddleston Associates. (PU)

Abonenci instytucjonalni Ery otrzymają pierwszy numer Kwartalnika Abonentów Biznesowych “Era Biznesu”. Zastąpi on dwumiesięcznik “Twoja Era” docierający dotychczas do wszystkich abonentów: zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Pierwsze wydanie ma do nich dotrzeć w połowie lipca br. “Użytkownik korporacyjny wymaga innego podejścia i szuka przede wszystkim informacji, w jaki jeszcze sposób może wykorzystać telefon komórkowy w swojej pracy. Inny niż w “Twojej Erze” będzie też język pisma” – mówi Bogdan Markiewicz, z-ca rzecznika prasowego operatora telefonii komórkowej Era. Nakład nowego tytułu wyniesie ok. 300 tys. egzemplarzy. Kwartalnik wraz z fakturami za telefony otrzymają małe, średnie i duże firmy korzystające z taryf biznesowych Ery. Znajdą się w nim m.in. informacje dotyczące nowych produktów i usług tego operatora, praktyczne porady dla pracodawców oraz informacje kulturalne związane np. z projektami taryfy Era Biznes. Markiewicz mówi, że będą w nim także zamieszczane informacje dotyczące piłki nożnej, co wynika z tego, że Era jest sponsorem polskiej reprezentacji piłki nożnej.

Przygotowaniem kwartalnika od strony redakcyjnej zajmie się agencja PR Ink & Company, która na początku czerwca br. wygrała przetarg na jego obsługę i przygotowuje właśnie pierwszy numer pisma. Markiewicz nie podał nazw agencji biorących udział w przetargu ani wysokości budżetu przedsięwzięcia. Od strony kreacyjnej “Era Biznesu” została przygotowana przez studio graficzne Huddleston Associates. (PU)