M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KRRiTV ucisza reklamy

Serwis Dzienny | 21 stycznia 2010, 06:45

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała rozporządzenie, które wprowadza nowe zasady emisji reklam telewizyjnych. Nowe rozwiązania mają wejść w życie...

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała rozporządzenie, które wprowadza nowe zasady emisji reklam telewizyjnych. Nowe rozwiązania mają wejść w życie już 14 czerwca br. Przedstawiciele rady deklarują, że rozporządzenie to odpowiedź na liczne uwagi widzów skarżących się, że reklamy nadawane są przez stacje głośniej niż programy telewizyjne.

Według nowego przepisu poziom głośności emitowanych reklam i materiałów telesprzedażowych nie powinien przekraczać poziomu głośności audycji je poprzedzających. "W celu spełnienia warunków nadawca zobowiązany jest do porównania poziomu głośności audycji nadawanych w okresie 20 sekund przed rozpoczęciem emisji reklam i telesprzedaży z poziomem głośności poszczególnych emitowanych reklam i telesprzedaży" - napisano w rozporządzeniu KRRiTV. (PM)