Kraj

Łucznik odświeża wizerunek; planuje silne wsparcie reklamowe

Wrocławska grupa kapitałowa Aspa, nowy właściciel marki maszyn do szycia Łucznik, wdraża nową strategię jej rozwoju. Głównym elementem strategii marki...

Wrocławska grupa kapitałowa Aspa, nowy właściciel marki maszyn do szycia Łucznik, wdraża nową strategię jej rozwoju. Głównym elementem strategii marki Łucznik jest zmiana pozycjonowania. Łucznik jest tradycyjną marką istniejącą na rynku od 40 lat. Jak informują przedstawiciele firmy, nowy obraz marki komunikuje już nowe logo łączące w sobie jednocześnie stylowe i nowoczesne elementy graficzne. Odświeżenie marki, szeroka gama produktów, zmiana języka komunikacji oraz nowoczesne kanały dystrybucji mają przyciągnąć także młodszych konsumentów.

Jednym z priorytetów rozwoju brandu jest zwiększanie eksportu. Od 2008 roku maszyny do szycia Łucznik dostępne są na rynkach Czech, Słowacji i Rumunii, a w roku 2009 rozpoczęto ich sprzedaż w Bułgarii i Irlandii. W kolejnym roku Łucznik chce zaistnieć także na rynkach wschodnich – na Ukrainie, w Białorusi, na Litwie i Łotwie. Firma koncentruje się na rozszerzeniu obecnych i uruchomieniu nowych kanałów dystrybucji (internet, sprzedaż bezpośrednia, sklepy specjalistyczne). Planuje też intensywne działania reklamowe i ogólnopolskie promocje. Ich szczegóły na razie nie są ujawniane.

Za działania komunikacyjne i wsparcie nowej strategii Łucznika odpowiada agencja Echo Communications. Agencja odpowiada też za relacje z mediami, PR produktowy i korporacyjny oraz realizację projektów specjalnych. (BG)