Kraj

Getin Bank modyfikuje komunikację reklamową

W tym tygodniu Getin Bank rusza z nową kampanią reklamową. Podobnie jak w poprzednich kreacjach występuje w niej aktor Piotr...

W tym tygodniu Getin Bank rusza z nową kampanią reklamową. Podobnie jak w poprzednich kreacjach występuje w niej aktor Piotr Fronczewski i towarzyszący mu pies Fąfel. Bank zdecydował się jednak na modyfikację dotychczasowej komunikacji. Wraz z Fronczewskim w spocie reklamowym przygotowanym przez agencję Ad Heads, z którą Getin Bank kontynuuje współpracę, występuje też młoda rodzina: Ewa, Wojtek i ich syn.

Rodzice zastanawiają się, na co wykorzystać pieniądze zarobione na lokacie – w ten sposób bank podkreśla, że chce być bankiem pierwszego wyboru dla klientów, jeśli chodzi o ofertę depozytową.

Wraz z nową kampanią wprowadzony zostaje do komunikacji reklamowej nowy claim banku – dotychczasowy “Getin Bank. Wystarczy wejść” zostaje zastąpiony nowym – “Bank twoich oszczędności”.

Nowy spot reklamowy będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest. (MB)