Zagranica

Według "AdWeek" JWT najlepszą agencją globalną, a The Martin - w USA

Zdaniem redakcji tygodnika i serwisu "AdWeek" sieć agencji reklamowych JWT była najlepsza w ub.r. w skali globalnej, natomiast The Martin...

Zdaniem redakcji tygodnika i serwisu “AdWeek” sieć agencji reklamowych JWT była najlepsza w ub.r. w skali globalnej, natomiast The Martin Agency najlepszą agencją reklamową w Stanach Zjednoczonych.

JWT zostało wyróżnione przede wszystkim za wzrost nowego biznesu oraz innowacje kreatywne. Agencja rozpoczęła obsługę globalnego budżetu reklamowego Microsoftu (wyszukiwarka Bing) oraz poszerzyła współpracę z dotychczasowymi klientami m.in.: NestleShell, Bayer i Schick. JWT zdobyła również wyróżnienia za kreację reklamową, a wśród nich grand prix na Cannes Lions.

The Martin Agency wyróżniono za wdrożenie ciekawych rozwiązań miksu kreatywnego oraz agresywną politykę new business. Agencja zdobyła m.in. obsługę budżetów: Pizza Hut, Expedia, Sun Life Financial czy United States Tennis Association. Tylko w 2009 r. agencja otrzymała 70 zaproszeń do uczestnictwa w przetargach. (“AdWeek”)