M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Edipresse gwarantuje sprzedaż "Pani Domu" w 400 tys. egz. i inwestuje w promocję

Serwis Dzienny | 26 stycznia 2010, 06:45

Edipresse Polska w prezentacjach dla reklamodawców gwarantuje sprzedaż magazynu "Pani Domu" po relaunchu na poziomie minimum 400 tys. egz. Pierwszy...

Edipresse Polska w prezentacjach dla reklamodawców gwarantuje sprzedaż magazynu "Pani Domu" po relaunchu na poziomie minimum 400 tys. egz. Pierwszy odświeżony numer tygodnika pojawi się w sprzedaży 9 lutego br., a dzień wcześniej ruszy kampania reklamowa. Wydawnictwo na działania związane z wprowadzeniem zmian w magazynie zamierza przeznaczyć blisko 4,5 mln zł brutto. Spot reklamowy, który zostanie wykorzystany w reklamie, przygotowało MF Studio we współpracy z działem marketingu wydawnictwa. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się ZenithOptimedia. Wydawca na razie nie podaje wielkości nakładu oraz ceny egzemplarzowej, z jaką zadebiutuje odświeżona "Pani Domu".

Przypomnimy, że Edipresse w ub.r. przejęło od Marquard Media Polska wydawanie tego poradnika. Razem z dwutygodnikiem "Przyjaciółka" będą elementami platformy poradnikowej spółki. Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem "Pani Domu" w okresie styczeń-wrzesień br. wyniosła 277,2 tys. egz., a "Przyjaciółki" w okresie styczeń-sierpień br. - 394,2 tys. egz. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,