M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maspex szuka agencji do obsługi internetowej jednej z marek

Serwis Dzienny | 26 stycznia 2010, 06:45

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła przetarg na stworzenie strony WWW jednego z produktów z segmentu soków, nektarów i napojów. Przedstawiciele marketera...

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła przetarg na stworzenie strony WWW jednego z produktów z segmentu soków, nektarów i napojów. Przedstawiciele marketera nie informują, o jaką markę chodzi.

Do przetargu zaproszono trzy agencje. Zakończenie postępowania zaplanowano na połowę lutego br. Marketer będzie brał pod uwagę takie kryteria, jak: ocena koncepcji, projektu graficznego i zaproponowane rozwiązania technologiczne.

Jak informowaliśmy w DS "MMP" z 20 stycznia br. Maspex w tegorocznych działaniach w obszarze soków, nektarów i napojów skupi się na wsparciu marek Tymbark i Kubuś. Marketer będzie kontynuował komunikację takich nowości wprowadzonych w ub.r., jak: Kubuś Scool, Kubuś Waterrr, Piramidka Kubuś Play i Lemoniada Tymbarku.

W telewizji marketer wydał w 2009 r. na reklamy Tymbarku 61,4 mln zł, a na reklamy Kubusia - 25,1 mln zł (dane: AGB Nielsen Media Research). (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,