Kraj

AdTotal i MEC Interaction realizują wyprzedaż marek Chryslera w kanale mobilnym

Multimedialna sieć reklamowa AdTotal, należąca do Wirtualnej Polski, i MEC Interaction realizują dla Chrysler Polska niestandardową kampanię promocyjną wykorzystującą kanały...

Multimedialna sieć reklamowa AdTotal, należąca do Wirtualnej Polski, i MEC Interaction realizują dla Chrysler Polska niestandardową kampanię promocyjną wykorzystującą kanały mobile i internet. Akcja dotyczy wyprzedaży rocznika 2009 samochodów marki Chrysler, Jeep i Dodge.

Działania obejmują m.in. portal Wirtualna Polska (Chryslerwyprzedaz.wp.pl), jednak najciekawszym elementem akcji promocyjnej jest kanał mobilny. Sieć AdTotal stworzyła serwis mobilny dostosowany do wyświetlaczy telefonów komórkowych, smartfonów itp. Witryna, spójna z wersją online i dostępna z poziomu urządzeń mobilnych, zawiera kluczowe dla kampanii “Chrysler wyprzedaż” elementy, wzmacnia przekaz promocyjny klienta. W witrynie zaprezentowano sześć modeli aut objętych promocją (m.in. Chryslera Grand Voyager LX 2.8 CRD A6, Dodge’a Caliber SE 2.0L M5), cenę pojazdu i wysokość raty leasingowej. Wybierając szczegóły oferty, użytkownik telefonu przechodzi na stronę z krótkim opisem auta i opcją znalezienia dilera w wybranym województwie. Serwis mobilny przekierowuje też na standardowe witryny marek: Chrysler.pl, Jeep.pl i Dodge.pl.

– Mobile to wciąż nowatorskie narzędzie, ale perspektywiczne i niezwykle atrakcyjne. Mobilna, poświęcona akcji strona oraz kampania w telefonach komórkowych wzmacniają nasz przekaz reklamowy i przez wydłużenie kontaktu klienta z reklamą wpływają na skuteczność kampanii – mówi Dorota Obłękowska z Chrysler Polska.

Stronę mobilną wspiera kampania bannerowa realizowana na Mini.wp.pl. Dzięki rozwiązaniu poświęconemu stronom mobilnym możliwe jest m.in. utrzymywanie cappingu i targetowanie kampanii na poszczególne modele, marki telefonów i systemy operacyjne. (TWI)