M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polfa Łódź i Sensilab wspierają leki projektem reklamowym

Serwis Dzienny | 26 stycznia 2010, 06:45

Firmy Polfa Łodź i Sensilab rozpoczynają kampanię radiową swoich produktów. Działania te mają odświeżyć brand, a także wspomóc rozróżnienie marek...

Firmy Polfa Łodź i Sensilab rozpoczynają kampanię radiową swoich produktów. Działania te mają odświeżyć brand, a także wspomóc rozróżnienie marek z portfela Sensilab oraz spółki zależnej Polfa Łódź. W ub.r. polsko-słoweńska spółka Sensilab została właścicielem łódzkiej Polfy. Kampania potrwa do końca roku, zakup mediów przeprowadził dom mediowy Infinity Media. Spoty przygotowało studio Eurozet. Prowadzone działania mają charakter ogólnopolski, emisja spotów odbywa się w Radiu Zet, sieci Plus oraz w stacjach Pakietu Niezależnych. Promocja obejmuje łącznie trzy produkty: Ascalcin Plus, Rhinafen i Cerin. Cerin to preparat wspierający codzienną dietę, sprzedawany z logo Sensilabu. Jego kampania rusza w Radiu Eska, Planeta FM oraz Antyradiu. Trwające działania są częścią długoterminowej strategii mającej na celu odświeżenie wizerunku oraz zwiększenie wyników sprzedażowych marek należących do Polfy. Prowadzona przy okazji działań reklamowych wymiana opakowań ma poprawić postrzeganie produktów oraz zwiększyć ich świadomość. Budżet kampanii radiowej nie został podany. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,