Kraj

Play przekonuje w reklamach, że ma już 99 proc. zasięgu

P4, operator sieci Play, w pierwszej tegorocznej kampanii reklamowej chwali się, że w zasięgu jego sieci znajduje się już 99...

P4, operator sieci Play, w pierwszej tegorocznej kampanii reklamowej chwali się, że w zasięgu jego sieci znajduje się już 99 proc. mieszkańców kraju.

Dla Playa to ważny komunikat, jest bowiem najmłodszym i najmniejszym z czwórki liczących się operatorów komórkowych (ma 3,4 mln klientów w porównaniu z ok. 13 mln bazy klientów pozostałych trzech sieci).

P4 uruchomił dotychczas 2,3 tys. nadajników sieci 2G dających pokrycie 85 proc. populacji i 3,5 tys. 3G (61 proc. populacji). Pozostałą część pokrywa dzięki umowie o korzystaniu z nadajników sieci Plus (tzw. roaming wewnętrzny – pod koniec ub.r. P4 podpisał z Polkomtelem, operatorem Plusa, nową umowę, podobno na znacznie lepszych – dla Playa – warunkach niż dotychczasowa).

Kreację kampanii telewizyjnej kampanii przygotowała agencja Change, a planowaniem i zakupem mediów zajął się ZOG. (MB)